Swansea, Wales: Tiga peladang di Wales dipenjarakan selepas didapati bersalah menjalankan aktiviti perniagaan melibatkan seks dengan kambing biri-biri, BE News dimaklumkan.

Adam Cafferty dan John Cafferty bersama dengan ayah mereka, David Cafferty menjalankan kegiatan tersebut yang dinamakan sebagai "kelab lelaki" (gentlemen's club) di The Ram Inn, Grange Road, Swansea.

Adik-beradik tersebut, masing-masing berumur 31 dan 28, dan ayah mereka 52, mengaku memelihara haiwan-haiwan tersebut dari Januari 2011 hingga Julai 2015. Juri-juri yang bersidang semasa penghakiman mengambil masa kurang daripada 3 jam untuk menyabitkan ketiga-tiga peladang tersebut bersalah.

Semasa penghakiman tersebut, didapati bahawa mereka telah membuat sebuah laman web di mana pengunjung dari serata negara boleh memilih haiwan kegemaran mereka dan membuat tempahan.

Kedua-dua adik-beradik ini dan ayah mereka dijatuhkan hukuman 4 tahun penjara.

David Cafferty, 52, mengaku bersalah atas kesalahan memyimpan haiwan-haiwan ternakan tersebut untuk tujuan seks dan dijatuhkan hukuman 8 bulan penjara yang ditangguhkan untuk 2 tahun.

Semasa perbicaraan, David Cafferty mengakui bahawa beliau adalah rakan perniagaan bersama-sama dengan anaknya. Di berkata bahawa dia tahu kewujudan premis-premis tersebut sebagai rumah pelacuran haiwan, tetapi tidak secara langung terlibat dalam pengurusannya dan tidak mengambil apa-apa hasil dari kegiatan tersebut.

Cafferty mengakui bahawa beliau mempunyai pengetahuan mengenai premis-premis tersebut sebagai tempat maksiat bersama haiwan. Dia juga mengakui terdapat beberapa bilik, sesetengahnya dengan siling bercermin ditempatkan disitu.

Susulan daripada hukuman tersebut, Detektif Inspektor John Jones dari Swansea CID berkata: "Kesemua tertuduh ditangkap pada awal Julai sebagai usaha untuk memerangi sindiket jenayah terrancang di Wales"

Saksikan aksi yang berlaku di Swansea, Wales di sini:

BE NEWS
Labels:

Post a Comment

Author Name

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.